niedziela, 29 grudnia 2013

INFO!

Mam do was prośbę, moja kuzynka założyła sobie stronkę na Facebooku i strasznie was proszę żebyście ją lajkneły, choćby dla tego że pomagam jej ją prowadzić https://www.facebook.com/pieciuidiotowktorychkocham?ref=hl.
I jeszcze jedna rzecz mojemu koledze przydarzył się wypadek. Ma złamany nos i prawą rękę, rozcięta wargę, obdarcie na szyi i krwiaka na czole.Leży w szpitalu. Martwię się o niego, więc pomóżcie mi i zapalmy razem wirtualne świece.
Filip szybkiego powrotu do zdrowia! [*]

Paula

24 komentarze:

  1. Kolega heh nie chcę się mieszać, ale to nie może być tylko kolega :-D
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram koleżankę wyżej XD
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  3. [*] szybkiego powrotu do zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Już mu poskładali rękę , bo mi pisał [*]

    OdpowiedzUsuń
  5. Cierpimy razem z wami
    Też się przyłącze [*]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej to na serio pomaga parę komentarzy i poskładali mu ręke heh :-P
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj do zdrowia
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  8. O boże biedaczek jak to się w ogóle stało?
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  9. [*] to sylwestra ma z głowy

    OdpowiedzUsuń
  10. {*} Biedny Filipek <3 Polski bez niego nie będzie taki sam :<
    ~Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej tam wracam do zdrowia :D
      ~`Filip

      Usuń
  11. Łał ale zniczy dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń