piątek, 27 września 2013

Imagify

Liam: Niall gadałem dzisiaj z [T.I.].
Niall: Noi...
Liam: Zostaniesz ojcem!!!
Niall:


Niall: Louis mogę poderwać [T.I.]?
Louis:


[T.I.]: Harry nie płacz już i uśmiechnij się do mnie ładnie.
Harry:


Niall: Niall Horan + [T.I.] [T.N.] = MIŁOŚĆ



Liam: Chłopaki patrzcie [T.I.] tam stoi.
1D:

Harry: [T.I.], Louis mówił, że z ciebie niezła dupa i że chciałby się z tobą umówić!



Liam: Lou przybij piątkę.
Niall: O [T.I.].
Louis: Że co?



Zayn: [T.I.] tam stoi.
Louis: Gdzie?



[T.I.]: Niall ja muszę już jechać.
Niall: Papa kochanie.



Chłopaki mają próbę. Idziesz ich odebrać. Wchodzisz do sali.
Zayn:


[T.I.]: Nie Zayn, nie kupię ci kolejnego lusterka!
Zayn:


[T.I.]: Chłopaki ja się uczę!
Harry: Noi co z tego?



[T.I.]: Mamo, tato ja chcę królika!
T: Dobrze, ale białego czy czarnego?
[T.I.]: Nie ja chcę takiego królika:



[T.I.]: Mój bramkarz.



JB: Nie pojedziecie do Polski!
1D: A właśnie, że tak!
JB: Nie!
1D: Zobaczymy.
Paul: One Direction... Jedziecie do Polski!
1D:


Jak wam się podobają? Plis o komki. :-)

7 komentarzy:

  1. Świetne...MMMMMMMAAAMOOOO KUP I KRRRÓLLLLIKAAAA !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha uwielbiam! ♥

    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta ,,Niezła dupa" mnie rozwaliła xP

    OdpowiedzUsuń
  4. O ku*wa to jest zajebiste!!! Lepszych w życiu nie czytalam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłopaki ja się uczę!
    Harry: Noi co z tego?
    ta mina Zayna :) supeer

    OdpowiedzUsuń